ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΑ

Εμφυτεύματα γενικά

T α οστεοενσωματούμενα οδοντικά εμφυτεύματα (εμφυτεύματα) αποτελούν την πλέον σύγχρονη και συντηρητική τεχνική αποκατάστασης νωδών περιοχών (περιοχών με έλλειψη δοντιου). Η τοποθέτηση τους είναι πλήρως ανώδυνη, ατραυματική και ακολουθείται από μια πολύ ήπια μετεγχειρητική πορεία. Με τα εμφυτεύματα δίδεται η δυνατότητα αποκατάστασης περιοχών με έλλειψη ενός ή πολλαπλών δοντιών χωρίς να θίγονται τα παρακείμενα δόντια και με πλήρη επαναφορά της λειτουργίας και της αισθητικής.

Το ποσοστό επιτυχίας της τοποθέτησης εμφυτευμάτων κυμαίνεται διεθνώς στο 92-95% ενώ στην κλινική μας το ποσοστό αυτό υπερβαίνει το 99%. Καθοριστικό ρόλο για το υψηλότατο ποσοστό επιτυχίας παίζει η άρτια εκπαίδευση και εξειδίκευση των ιατρών στην Περιοδοντολογία και Εμφυτευματολογία, η εκτεταμένη και πολυετής εμπειρία στα πλέον δύσκολα περιστατικά (από το 1991) καθώς και η χρήση εμφυτευμάτων από τις ποιοτικότερες και πλέον αναγνωρίσιμες εταιρείες παγκοσμίως.

Ο συνολικός χρόνος θεραπείας από τη στιγμή της τοποθέτησης των εμφυτευμάτων μέχρι και την παράδοση και τοποθέτηση στο στόμα της τελικής προσθετικής αποκατάστασης (“του δοντιού”) κυμαίνεται στην πλειονότητα των περιστατικών από 2-3 μήνες. Όταν πληρούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις, ο χρόνος αυτός μπορεί να εξαλειφθεί πλήρως και η τοποθέτηση της τελικής προσθετικής εργασίας να πραγματοποιηθεί μέσα σε μερικές ημέρες από την τοποθέτηση των εμφυτευμάτων (πρωτόκολλο άμεσης φόρτισης).

Τα εμφυτεύματα αποτελούν την καλύτερη λύση για την αποκατάσταση ελλείψεων δοντιών και η θεραπεία με τη χρήση οδοντικών εμφυτευμάτων αποκαθιστά την αισθητική και λειτουργικότητα του στόματος με τους ασθενείς να απολαμβάνουν την ποιοτικότητα και μακροβιότητα των αποκαταστάσεων τους. Για την εξασφάλιση της μακροχρόνιας επιτυχίας αυτών των αποκαταστάσεων είναι απαραίτητη και η συμβολή του ασθενούς. Η εφαρμογή επιμελούς στοματικής υγιεινής, ο ετήσιος έλεγχος από τον οδοντίατρο, η εξασφάλιση της περιοδοντικής υγείας του ασθενούς (αφορά σε ασθενείς με περιοδοντίτιδα) και η διακοπή ή περιορισμός του καπνίσματος αποτελούν σημαντικούς παράγοντες διασφάλισης της υγείας και μακροβιότητας των εμφυτευματικών αποκαταστάσεων.